Mai Klik Ramai-Ramai :-)

Wednesday 24 October 2012

KENAPA PERLU MEMILIH HYDROLYZE PURE MARINE COLLAGEN



1. KESELAMATAN

Berasal dari ikan laut dalam Perancis, tidak mengandungi sebarang bahan tambahan kimia dan merupakan makanan semulajadi yang tulen. Ia mempunyai perbezaan yang ketara antara protein botani (sebagai contoh: protein kacang soya) dan protein haiwan (sebagai contoh: protein susu).

Botanic protein mungkin mempunyai pencemaran racun perosak dan transgenik. Protein haiwan boleh mempunyai penyakit lembu gila (BSE) dan penyakit kuku dan mulut. Produk ini tidak mengandungi sebarang komposisi kimia. Jadi, kami mencadangkan selain penggunaan dalaman, boleh disapu ke muka sebagai topeng muka dan sesuai untuk semua jenis kulit.

2.TEKNOLOGI MODEN - KOLAGEN HIDROLISIS

Menggunakan bio-teknologi hidrolisis enzim terkemuka di dunia (Standard yang paling berteknologi tinggi untuk masa kini), menghasilkan berat molekul lebih kecil daripada 2,000 Dalton. Merupakan kolagen yang berkualiti tinggi, penyerapan yang lebih baik oleh badan manusia dan digunakan sepenuhnya oleh badan. Berat molekul kolagen biasa adalah dalam lingkungan 10,000 hingga 30,000 Daltons, saiz molekul ini tidak boleh terus diserap oleh badan manusia.

3. KADAR PENYERAPAN YANG TINGGI OLEH BADAN MANUSIA

Bioteknologi moden menghasilkan protein peptida yang lebih kecil. Berbanding dengan asid amino, peptida lebih mudah untuk diserap oleh badan manusia. Antara semua jenis protein, struktur dan komposisi protein ikan adalah protein yang paling hampir sama dengan protein badan manusia, itulah sebabnya badan manusia boleh menerima dan menyerap kolagen tambahan sedia ada kami. Kadar penyerapan kolagen laut ini oleh tubuh manusia setinggi 95% -98%, tetapi bergantung kepada keadaan badan individu.

4. KANDUNGAN PROTEIN YANG TINGGI

Ketulinan kolagen marin dihidrolisiskan adalah setinggi 98%, berwarna putih, dalam bentuk serbuk halus dan kelarutan yang baik dalam air.

5. PROFILE ASID AMINO YANG LENGKAP

Marine kolagen mengandungi 17 jenis asid amino yang penting dan bukan dalam nisbah yang seimbang. Ia adalah kaya dengan glycine, PROLINE dan hydroxyproline yang merupakan komponen utama dalam kulit manusia. Jika kita menentukan kualiti kolagen yang berdasarkan kandungan hydroxyproline (asid amino penting yang membantu dalam ketegasan dan keanjalan kulit), kolagen ini mengandungi 10% hydroxyproline yang lebih tinggi daripada yang lain (biasanya hanya 6%).
 
6. BEBAS DARI LEMAK DAN KOLESTEROL

Kolagen ini hanya mengandungi kolagen daripada kulit ikan, tanpa lemak dan kolesterol, tidak akan menjejaskan kolesterol darah.

7. KUALITI YANG TINGGI - TEKNOLOGI PERANCIS

Kolagen marin terhidrolisis adalah salah satu daripada World Top collagen manufacturer. Produk kosmeseutikal dari Perancis terkenal di seluruh dunia, hasil yang berkualiti dan dijamin.

8. HALAL

Kolagen marin dihidrolisiskan diperakui Halal dan proses pembuatan mematuhi undang-undang dan peraturan-peraturan Halal.

9. BUKTI KAJIAN KLINIKAL

Kajian klinikal yang mendalam telah dijalankan di Jepun dan Perancis untuk mengesahkan kesan pengambilan Kolagen (Kolagen digunakan untuk Kolagen larut air laut NC) dalam kesihatan kulit.
 

1 comment: